Yay!

Sålde bordet med stolarna idag efter jobbet! Dom kom, gav mig 45 dollar, tog bordet och det var det. Raka puckar gillar vi!
Nu försöker jag sälja 6låde-byrån som vi haft i vårat sovrum, också det från Ikea. La precis upp det
 på Craigslist, typ amerikanska versionen av Blocket.
Baksidan av den byrån är dock helt av nästan, så satte ett lågt pris. Kostar att köpa ny 179 dollar, jag satte vår på Craigslist för 60. Så hoppas på napp.

Igår fyndade jag en tröja på Gap för $16 dollar och så köpte jag ett par vanliga blåjeans, modell "Curvy" för $60, också det på Gap. Men dom jeansen ska jag gå runt i hemma lite för att känna av, med tanke på att jag spenderade så mycket pengar på dom, mycket pengar för mig faktiskt.
Det var 60 dagars öppet köp, så det var ju bra. Var faktiskt ett tag sedan jag promenerade ner till 2nd st på en ledig dag, så det var mysigt.

Imorgon är det jobb igen, sen är jag 3dagars ledig, dvs torsdag, fredag, lördag!


Tröjan och jeansen.





Denne byrå ska jag försöka sälja. Jag är övertydlig i annonsen om hur den
ser ut i bak osv. Men så länge man har den mot en vägg gör det verkligen inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0