Trött


Blev väckt runt 7 imorse av Brandons lillebror Joaquin, eller ja, han väckte Brandon, så blev jag väckt på köpet. Vi sov alltså över hos Brandons familj inatt. Så min dag började tidigt.
Mycket att göra inför den baby shower vi hade för Natalie och Luis. Brandons mamma gör ofta saker i sista minuten och hon vill att allt ska vara perfekt så jag och hennes man har sprungit som galningar efter de order vi fått från henne, haha! Men en lyckad baby shower blev det och jag har ätit alldeles för mycket idag, matkoma!
Visar lite  kort imorgonkväll eller måndag.
Nu är vi hemma i Long Beach. Ska ligga i soffan och småtitta lite på en film, sen ska jag gå och lägga mig ganska snart. Jobb imorgonbitti. Och här nu natten mellan lörd o sönd ställs klockan fram en timme, så förlorar en sömntimme!

Godnatt på er där hemma,eller snarare godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0