Närmar sig..


Jag och Brandon har bestämt att börja sova i hans familjs hus i Redondo beach från och med tordag eller fredag nästa vecka, vi måste nämligen vara ute ur lägenheten söndagen 1 april och jag jobbar hela den helgen, så lika bra att få det gjort i tid.
Jag skruvade precis ner sista hyllan från väggen. Älskar när det går sådär smooth och skruven liksom bara hänger med och jag känner mig som en riktig handywoman :)

Håller på och packar ner lite saker i lådor som vi ska ge till Goodwill, dvs en välgörenhets-secondhandaffär.
Lyssnar samtidigt på min favvo-radiostation här i LA, KCRW 89.9 , dom andra stationer bara spelar samma musik hela tiden så att man tillsist inte tycker om musiken man först älskade. Tillexempel Gotey- Somebody that i used to know, den låten spelade KCRW i början av hösten nån gång då och då. Nu spelar alla radiostationer den typ 3 ggr per dag, minst och då blir man liksom trött på en låt fastän den är bra. Lite synd.

Här en länken till KCRW som man även kan lyssna på online http://www.kcrw.com/media-player/mediaPlayer2.html?type=live&id=kcrwlive, tips!

nu ska jag fortsätta att packa och känna vemod..fastän det är underbart och härligt att flytta hem till Sverige igen, kommer jag att sakna Kalifornien så himla himla mycket och Brandons familj och alla. Jobbigt att behöva välja och inte få allt..



Blev så glad när radion spelade denna låt häromdagen i bilen, älskar gitarren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0