Jobb

Ska åka till jobbet alldeles strax nu, men ville bara titta in och säga att jag lever.
Igår var jag ledig och då fyndade jag en liten söt och röd handväska, får visa sen. Annars så var jag i mataffären och köpte hem kycklingfiler och lite sånt, så att vi klarar oss i mars, kanske inte heela mars, men hoppas!
Sa till managern för lägenheten igår att vi flyttar 1 april, det var okej. Han blev själv sugen på att flytta till Europa. Han är konstnär och designer och trivs mycket bättre där. Tror jag tryckte på en knapp när jag sa att vi skulle flytta dit, för han vart helt inne i att också åka till Europa efter det, han har bott i Berlin förut. Haha!
Idag ska sista hyran betalas in, sedan kan jag börja spara lite pengar inför hemfärden. Denna lönecheck som kommer på fredag, tänker jag dock använda lite av för att shippa hem en stor 40kilos-låda med grejer, ska tydligen kosta 200 dollar. Lite trist att spendera pengar på shipping, men men :)

Jobb nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0