Igår

Igår sålde jag en byrå och sen så spenderade jag några timmar på stranden i 25+gradigt väder. Brände ryggen lite, så svårt att komma åt hela ryggen med solskyddsfaktor när man är själv! Men men. Det är svårt att underhålla solbrännan här dock, för ena dagen är varm och nästa dag kan vara jättekall och så jobb och en massa annat på det. Det är ju inte riktigt som att man är på solsemester och kan spendera hela dagar att jobba på en bränna. Förhoppningsvis är det kanonväder 1-16 april,för då kommer vi att bo i Redondo Beach hos Brandons familj och jag har då slutat jobba (1 april). Även om det kommer att vara en hel del fix och mycket att göra innan jag flyttar till Sverige, så ser jag ändå dom två veckorna som lite semester, så därför hoppas jag på varma dagar så att jag kan få lite färg på benen. Fast å andra sidan så är inte jag den som blir kanonbrun och så. Egentligen har jag alltid tyckt att det är långtråkigt att sola för länge med haha. Jag gillar att vara i havet och vågorna istället, men ni skulle bara veta hur kallt Stilla havet är! Om det är en riktigt riktigt varm dag på sommaren här, kan man tänka sig att doppa sig i det kalla havet för att svalka sig, men annars nej. Inte som medelhavet om man säger så. Ska man i havet nu, gäller det att ha våtdräkt, haha!


Hade nästan hela stranden för mig själv. Senare vart det lite mer folk.


En annan bild jag hitta på min mobil.


Såg detta i tidningen. Yay..hmpf..


En fräknig anna efter stranden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0