ZzzZzzzzZzzzzzzZ

Jag är trött!
Fjärde dagen av jobb och tidiga morgonar (Måste gå upp kl 7 för att vara redo kl 8 för att få skjuts till jobbet av Brandon, sen så får jag sitta i en timme och vänta på att börja jobba...).
Imorgon är jag ledig och får iaf sova till MINST halv 9.

Inget nytt annars. Köpte post it -lappar igår. Ska sätta upp dom på våra möbler med svenska namn på, så på vårat "table" ska jag sätta "bord". Brandon bad mig göra så för att lära sig lite svenska. Igår påväg till jobbet var det en stor lastbil det stod "ost" på. Så jag sa till Brandon att det beyder cheese. Då skrek han "OST sandwich!!".
Han lär sig :)
Sitter fortfarande och småskrattar om när vi var i Sverige och jag bad honom hämta mjölk i mataffären och han kommer tillbaka med filmjölk och säger "This mjolk was cheaper".

Dags att åka till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0