Pics from my BlackBerry


Lite bilder som har tagits med mobilen den senaste veckan..






Jag kommer verkligen sakna solnedgången över havet när vi flyttar
till Sverige. Dessa bilder tog jag med mobilen påväg hem ifrån mataffären.
Fick ställa ner matkassarna lite snabbt innan det blev grön gubbe vid trafikljusen.


Denna "pall" är nog den enda möbeln jag planerar att ta med till Sverige.
Väger väldigt lite så det är bra. Förhoppningsvis kan vi shippa en stor låda med båt
för billigt pris.


INTE kul då jag kommer med bussen från jobbet till downtown och ska byta till
nästa buss och jag ser den åka iväg där borta och jag måste vänta 20 min extra.
Ser ni bussen längst bort i bild?


Vid min busshållsplats. Tyckte denna bild kändes vårig på nåt sätt.
Fastän löven kanske ser mer höstliga ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, mer strandbilder! :)

2012-01-09 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0