Natti natti

Ska snart sova men ville först ge ett livstecken här!
Åkte till en affär idag och köpte en enormt stor resväska, fast inom måtten för flyg alltså.
En samsonite för 75 dollar. Tror att det var en bra deal. Samsonite är väl ett bra märke?
Sved till lite när jag spenderade så mycket pengar på EN sak, kom ihåg att jag inte tjänar stora slantar hehe!
Ska köpa en till väska innan april, som förhoppningsvis är lite billigare, men behöver ju 2 väskor för att få plats med allt hem till Sverige..och det är väl alltid bra att ha resväskor i Sverige med :)

Har även börjat packa ihop lite i lägenheten idag. Eller ja, jag har fällt ihop en bokhylla som vi ska ge tillbaka till Brandons mamma och styvpappas, eftersom vi fick den av dom, men det är hans styvpappas föräldrars gamla bokhylla, över 100 år gammal OCH hopfällbar, mycket praktiskt, så den ville dom hur som helst ha tillbaka.
Därmed fick jag packa ner alla Brandons cdskivor och böcker i påsar och flytta cdspelaren osv. Vårat vardagsrum ser nu mycket större ut utan bokhyllan. Får visa kort en annan dag om ni är intresserade, ha ha.

Tog en powerwalk idag precis innan solnedgången. Mycket folk på stranden idag, typiskt den tiden, 16.30-tiden alltså, alltid en massa snygga solbrända vältränade hurtigknuttar då..jag föredrar att gå min powerwalk INNAN dom människorna dyker upp, men icke idag.

Imorgon torsdag väntar lååång dag på jobbet igen, 9.30-18.00..hade så himla ont i ryggen och benen efter förra arbetspasset med dom timmarna. Kan bli lite enformigt att stå på i princip samma ställe och säga samma saker i över 2 timmar sträck, därför är stretching sååå himla viktigt att göra på jobbet, men jag glömmer alltid det.

Nej nu ska jag sova. Chattar med kusin Nina på Facebook nu, vi är ju i samma tidzone. Hon hälsar också godnatt till er där hemma i Schweeden.

Natti natti.


Gången till vänster på bild är där jag powerwalkar här i Long Beach. Eller jag börjar på stranden
och påväg hem går jag där uppe. Ungefär såhär låg solen när jag var påväg hem efter promenaden,
fast denna bild tog jag en annan kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0