Något nytt


Satt och läste min kompis blogg där hemma i Sverige och hon hade färgat håret och klippt sig och det blev jättebra! Blev så sugen själv nu! Inte klippa mig (fast borde nog gå till frissan och toppa däremot..inget jag kan göra själv iaf..) men kanske kan jag färga det lite själv här hemma? Typ lite rödbrun nyans eller kanske ljusare?
Eller borde jag sattsa på frissan gällande det också?
Jag vet att det är lite snö och kallt för er där hemma, men här känns det som vår och våren får mig alltid att vilja förnya något. Och eftersom vi ska flytta ganska snart kan jag ju inte direkt sattsa på att förnya i lägenheten, så då är det bara mig kvar, att förnya alltså :)


Sist jag var hos frissan och färgade håret blev det såhär.
Känner för ännu mer dramatik nu!!

Kommentarer
Postat av: syrran

Nej ingen dramatik, låt det vara! Jättefint som det är ju!

2012-01-09 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0