Måndagslyx!

Efter jobbet idag blev jag upphämtad av Brandon och vi åkte tills hans familjs hus och åt lite kvällsmat, dvs lax och sparris. Sedan påväg hem till Long Beach lovade Brandon att stanna till vid Del amo mall för jag ville springa in och kika i Anthropologie affären där. Åhh så mycketfint. Ni vet hemsidan jag nyligen beställde hem kopparna från? Jag hade helt missat att den affären fanns på Del amo-gallerian!
Jag köpte ett ljus som ligger i en plåtburk, den doftar ljuvligt! och 2 "latte-skålar" som det ju kallas.
Kändes lite lyxigt att impuls-köpa ett fint (lite dyrare än vad jag brukar spendera) ljus och så de söta skålarna, fast skålarna var ej så dyra, dom kostade 5 dollar styck. Orora er inte, jag FÅR plats med allt när jag flyttar till Sverige!!


Jag har ju även alltid varit svag för fina påsar i affärer :) Det ger en härlig
känsla när affärer liksom bryr som om varan och virar in i silkespapper och
lägger i en påse med rejäla handtag, att man är försiktig med den fina saken man
precis köpt. Sånt tycker jag gör jättemycket och som kund känns det lite lyxigt.


Doften heter "santiago huckleberry", oh my oh my, doftar såå gott. Lite sött men fräsch.


Dessa skålar ser finare ut i verkligheten än på bild med blixt! Mums att äta glass, soppa,
sallad ur dessa skålar sen! Tyckte turkos och den olivgröna färgen var en rolig kombo. Funderade
först på att köpa 2 turkosa, men visst är det roligare att mixa lite ändå!
(fint ljus i bakgrunden va? :)! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0