Igår

Efter jobbet igår söndag, åkte jag och Brandon hem till hans familj och var lite barnvakt medans hans mamma och styvpappa skulle till mataffären. Det var så mysigt att först leka lite krig och Isabella och Joaquin var utklädda i sina favoritkostymer och sedan ge dom ett bad och sen torka håret och borsta tänderna och sen spela ett spel istället för godnattsaga. Och dom bara växer och växer, kan inte fattat att dom fyller 6 år i december! Första gången jag träffade Isabella och Joaquin var i London när de hälsade på och dom var bara 1.5 år.
Aww! Lika bra att inse att man själv börjar bli äldre också :)


KRIG! Stackars Brandon, det är alltid jag, bella och joaquin mot honom haha!


Godnattkramar!

Idag har det regnat och vart grått ute. Runt 2tiden var det lite uppehåll så jag passade på att gå till stranden och powerwalka. Det var bara jag och 2 till på HELA stranden. Det var bara pyttelite regn och jätteskönt väder att gå i. Men det är många i södra kalifornien som undviker regnet till varje pris.
Annars har jag mest latat mig idag. Suttit och sett på Big Love säson 5 , dvs sista säsongen, och ätit lite oreoskakor och mjölk, sånt kan man göra med gott samvete efter powerwalk :)
Nu ska jag ta en dusch och sen fortsätta att läsa en bok. Har så många böcker jag fått hitskickade från min familj under åren så försöker hinna läsa dom alla innan jag flyttar hem hehe!
Just nu läser jag Finns inte på kartan.

Imorgon jobbar jag 9.30-18.00, så det kommer vara en lång dag av Greeting. Men sen är jag ledig onsdag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0