Hm?

Tror det är förkylning och inte allergi. Det brukar väl vara snorigt och så efter halsont?
Känns som en dunderförkylning. Snyter mig minst 2 gånger per minut. Hatar förkylning och hatar att jag så lätt får det...
Jag måste måste måste vara frisk imorgon för har inte råd att missa timmar på jobbet och det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma sjuk. Snälla snälla. Men om jag inte är det vore det inte schysst att gå till jobbet ändå och smitta mina arbetskamrater med nysningar hit och dit. Och tror inte att kunder skulle bli så glada om jag står och snyter mig samtidigt som jag välkomnar dom och ger dom en shoppingpåse och nyser. Det är nog värst med förkylning, att man känner sig så äcklig...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0