En helt vanlig promenad till mataffären...


Bäst tid att gå och handla här där vi bor är runt 16.30-17.00 för då är det solnedgång på G. Jag tog en 5minuters omväg så att jag gick på stranden istället för "bredvid" påväg till affären för att handla lite mat.
Och så tog jag en massa bilder BARA FÖR ER SKULL! Tänkte att ni kunde behöva lite kalifornisk solnedgång där hemma i erat vinterland.




MIN BUSS! Den tar jag ibland för att komma till Downtown Long beach.


Ser ni de motionerande människorna? Detta är alltså vart jag powerwalkar när jag är
påväg HEM igen. Börjar nämligen där nere på stranden. Fast jag går i motsatt riktnigt än
dom på bild.


Att ha detta nedanför gatan kommer jag att sakna när vi bor i Sverige..








Hehe, jag skulle lite diskret ta en bild på mig själv, gick väl sådär. Jag är inte lika modig
som min mamma, när hon var här kom hon hem ifrån en promenad på stranden och i hennes
kamera hittade jag typ 10 kort som hon hade tagit på sig själv utmed promenaden hahah!
Satte upp håret i en hästsvans, blev snyggt med luggen.




Vart så himla fint ljus.










Denna trappa går jag ner för till stranden när jag börjar min powerwalk. Intressant va?


Och så går jag på strandpromenaden ungefär fram till höghusen där borta och så går jag
uppför en backe där och hela vägen tillbaka fast "där uppe" som jag visade på bild i början.
Så. Nu vet ni hur min powerwalk-runda ser ut.


Mataffären är dock åt andra hållet så när jag kom nerför trappan gick jag åt vänster.


Måsarna ville också se solnedgången..












Här skulle man ju kunna bo:)




Efter att jag passerat piren gick jag upp ifrån stranden för att komma till mataffären..

Efter att jag handlat hade det börjat mörkna och solen visade sig det sista innan den gick ner helt..











Nu är väl ni trötta på sådana här bilder, eller? :)

Jag hade tänkt powerwalka idag men min allergi var för jobbig..har inte kunnat andas genom näsan och det har gett mig huvudvärk. Har nässpay nånstans här hemma men har inte hittat den! Typiskt.










Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte tröttna på såna bilder, helt underbara stränder ju!

2012-02-01 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0