Dags att jobba

Gott nytt år på er där hemma, lite försenat!
Vi spenderade nyår med Brandons familj med god mat och dessert och champange. Det vara bara Jaqcui som saknades, undra om hennes plan till London+Finland var fullt eller tomt. Eller är det vanligt att många väljer att flyga på nyårsafton? Brandons småsyskon Isabella och Joaquin blev nattade runt 9-10-tiden, för dom behövde komma in i deras normala sovtider innan skolan börjar nästa vecka.
Hur som helst. Vi satt och kollade på det "live" from Time Square i NY, kalifornien är ju 3 timmar efter NY så därför var det ju inte riktigt live.
Min fötkylning blev värre under kvällen och jag hostade och hostade, så gick och la mig vid 1.00 redan. Åtminstone var det inte så svårt att komma upp nu imorse och jag lär inte "dö" på jobbet av baksmälla. Yay!
Jobbar till 5 idag, sedan imorgon jobbar jag också till 5, sen ledig tisdag..skype någon?

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0