Oh boy


Har suttit hela förmiddagen vid datorn nu, trött. Ansökningen till ikea i Sverige tog längre än vad jag tänkt, eftersom jag inte kunde ladda upp mitt dokument med mitt Cv, så fick skriva om hela cv i ett nytt dokument, så likt som möjligt. Görjobbigt. Och så ringde jag min chef för att dubbelkolla med honom att jag får använda honom som referens. Han svara då jätteseriöst "Nej." och jag blev tyst. Sedan brast han ut i gapskratt och sa att dom förmodligen kommer att ringa ändå om jag skulle komma på intervju. Han tycker att det är extremt kul att reta och skrämma mig minsann.

Nu ska jag gå till ett sandwich-place här bredvid och köpa mig en skinksandwich, på tisdagar kostar dom 2.50 dollar! Har inte hunnit gå och handla och fylla upp kyl och frys så det är lite tomt på den fronten.
Kan hända att vi åker till sjukhuset idag igen, verkar som att de andra skulle göra det också idag så, tror Natalie och Luis tycker det känns skönt att ha oss alla där, för hon vill inte lämnas ensam helst och Luis måste ju gå och äta och sånt.

Får se.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0