Impulsköp

Idag efter jobbet medans jag väntade på Brandon för att få skjuts hem, impulsshoppade jag visst litegranna.


Småblommiga skor, 13 dollar, från Target.


Små pyjamasshorts, 8 dollar och en röd cardigan 25 dollar, från Old Navy.


Härlig sommarklänning, på rea 9 dollar, från Target.


Enkel svart cardigan , på rea 6.49 dollar, från Target.

Jag är nöjd med mina köp och som tur är är det väldigt "lätta kläder" så dessa inköp förvärrar ej
min packning när jag i april flyttar till Sverige!

Igår var jag ledig. Hade en riktig "soffpotatis-dag" med godis och lite chips och tittade på det allra sista avsnittet av serien Big Love, snyft, kommer att sakna "mina" sister wives, hehe. Sedan skypade jag även med mamma och tvättade och så. Vid halv 5tiden tog jag mig i kragen och drog med mig själv på en powerwalk. Det var underbart kvällsväder igår!

Idag har jag jobbat, lite lagom mycket folk på jobbet idag.
Ikväll beställde jag och Brandon pizza, vi brukar dela på en "small" och få 3 slices var, precis lagom, med tanke på storlekarna här i USA.
Nu ska vi se på en film , en gammal klassiker som heter Beetlejuice.
Imorgon jobbar jag 8.30-16.30, ska vara i lekrummet imorgon på jobbet, kul med variation!
Ledig tosdag, yay!

Godnatti natti

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Jag såg Slumdog millionaire i dag - har sett den förut. Den är så bra.Antar att du sett den. Kram Karin

2012-02-08 @ 23:15:44
Postat av: svar till moster karin

Jaa, den har jag sett och jag håller med om att den är jättebra! Har du sett contagion än eller har den inte kommit ut på dvd där hemma än? kram!

2012-02-09 @ 05:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0