Friday!



Jag låg och drog mig länge i sängen imorse, typ sova tills det inte går längre
, eller ja, jag var uppe vid 9nångång,
men DET är sovmorgon för mig. Jag och Brandon åkte till Redondo Beach och vi åt
frukost på ett av våra favoritställen Ham Supreme. Och så beställde vi en ett fat med färsk frukt med,
mums mums!


Sedan skulle Brandon köra mig till Del Amo mall, lönedag yay!
Här på bild beklagar sig Brandon över att bensinpriserna stiger och stiger.
4.23 dollar per gallon nu, mycket pengar för en LA-bo som liksom MÅSTE köra bil
i denna stad.




På Forever 21 köpte jag ett par svarta jeansshorts och en klänning, för slanten jag
fick på Alla hjärtans dag av mamma och pappa, tack tack tack!



Köpte en söt plånbok på Urban Outfitters, eftersom jag fortfarande har presentkort där
som jag fick på min födelsedag! Har fortfarande över 50 dollar kvar på presentkortet efter att jag
köpt plånboken!


Hittade en rolig affär på köpcentret och hittade dessa kalendrar på rea.
Köpte den stora till Brandon för 2 dollar och den lilla blå till mig göt 1 dollar.
Affären hette Typo.


Köpte även denna lilla tygpåse på Forever21 för 1.50 dollar, praktiskt med
tygpåsar!




Sedan åkte vi tillbaka mot Long Beach och Brandon var på bra humör, då
vi var påväg att äta lite mat minsann!








Såhär ser det ut när man kör in mot Downtown Long beach.

Väl framme i Long Beach gick vi ut och åt mat på en restaurang vid havet.
Jag åt en jättegod "parmesan crusted pacific sole", jättegod fisk var det!
Brandon åt nån pork med potatismos och äpplen och sånt. Det gillade han minsann!
Och till det drack jag lite vin och Brandon en öl. Sedan fick vi rulla ut ifrån restaurangen.
Inklusive dricks betalade vi 54 dollar totalt för både mat och dryck och precis utanför fönstret där
vi satt var det solnedgång. Det var väl ändå ett helt Ok pris?

Nu är klockan snart 21.00 och vi ska se filmen The Rum Diary som vi hyrt. Brandon har läst boken och han älskar Hunter S.Thompsons böcker, så får se om han gillar filmen nu då. Jag har inte läst boken så det är ju större chans att jag inte blir besviken iaf!

Imorgon blir det Knotts Berry farm, dvs ett nöjesfält som ligger i närheten.
Det är kul att både jag och Brandon har ledigt och att vi "semestrar" där vi bor. Fast efter Knotts Berry farm imorgon, får vi nog bara köra en vanlig familjedag hemma hos Brandons mamma och styvpappa i Redondo Beach på söndag och Inte spendera pengar på nöje, hehe.
På måndag har jag lovat att ta bilder på Brandons syster Natalie som är gravid, barnet räknas komma typ 6 april, så hon ville ha några fina bilder från hennes graviditet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0