Bilder

Från i lördags: Knott's Berry farm:


Äckligaste hamburgaren jag ätit på länge.




B försöker att vinna en elgitarr men det gick inte.


Häst och vagn.




Banana split! Gott!!





På kvällen gick vi ut och dela på en pizza och lite öl i vårat kvarter.

Måndag:


Brandons höggravida syster Natalie. Här i shoppingcentret Del Amo.



Jag och Isabella var bästisar hela dagen, här lär hon sig min kamera och fotar
mig i olika vinklar.


Joaquin innan sin karate-träning!


Men mest var jag i Redondo för att ta bilder på Natalie som ville ha lite
foton från sin graviditet. Söt bild på Natalie och Isabella!
Mer bilder än så vill jag ej lägga upp eftersom Natalie inte fått se sina egna bilder ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0