Besviken :(


Det blir inget Monterey i helgen. Brandons styvpappa är sjuk så vi fick ställa in. Jag är sååå besviken, men tycker såklart synd om Joel. Så nu sitter jag med en bunt semesterdagar istället och eftersom schema och allt redan är lagt, så behövs jag ju ej på jobbet då den andra greetern täcker. 6 dagar..vad ska jag hitta på? Brandon och jag pratar om att hitta på något själva typ lördag-måndag, typ Santa Barbara eller något, men hotellen och allt är skitdyrt, så det ser inte så ljust ut..aja..besviken som sagt.
Imorgon jobbar jag i lekrummet, sedan börjar min 6dagar-semester, eller ja, tog ut 4 semesterdagar men är schemalagd att ha 2 dagar ledigt efter så det blir totalt 6.

Ps; TACK MAMMA O PAPPA för er alla-hjärtans dag peng och brev!! :):)

Natti

Kommentarer
Postat av: syrran

Nej vad tråkigt! Här är det grått, snöslaskigt och inget stilla hav nånstans. Tänk att du har lämnat februari-sverige för semester i LA, inte helt fel det heller..:)

2012-02-16 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0