ZzZzzz

Lika bra att vänja sig vid att bli väckt runt 06.00 på morgon från och med nu..då vaknar nämligen Brandons småsyskon och gissa vilka de vill leka med first thing in the morning? Us! Jag gick inte ur sängen förräns 8 dock. Vi tänkte typ "ahmen den måste väl va 9 nu iaf eftersom de försökt väcka oss i 2 timmar nu"..och så tittar vi på klockan och den står på 07.50! Så från kl 6 imorse alltså..wow.

Håller på och tvättar lite nu, lyx att ha det inomhus och ej betala quarters för det ock!
Vi ska åka till Long Beach lite senare idag och förhoppningsvis är managern för byggnaden där, eftersom vi måste lämna tillbaka nycklarna och så vill vi ju såklart veta när deposit-checken kan ges tillbaka.
Sedan så vill jag köpa en till resväska idag, för allt är i en enda röra i rummet just nu, mina saker ligger utspridda i olika påsar eftersom allt ej fick plats i resväskan jag har nu, får panik när jag inte hittar mina saker. Kommer kännas bättre när jag fått iordning allt lite bättre.

Idag regnar det inte. Sol ute men lite småkallt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0