Hello


Igår var det kalla vindar och idag är det regn. Jag som hade tänkt försöka mig på en liten bränna innan hemfärd. Oh well, antar att jag kommer att smälta in riktigt bra där hemma med er andra blekfisar efter vintern istället :)
Tänkte ta bussen till Del Amo mall idag, regn är ju det perfekta shoppingvädret. Får bli sista vändan dit innan jag åker, tror jag.
Igår gjorde jag min första mani-padi på salong! Jag har gjort manikyr 2 ggr här förut, men aldrig pedikyr. Fattar inte varför det har tagit mig så lång tid att göra det, det är så himla billigt här med sånt. För pedikyr, manikyr, liten fot+handmassage och 15 min massage för ryggen via salong fåtöljen jag satt i, kostade 30 dollar. Plus 5 dollar i dricks.
Mina naglar fick en klarröd färg och mina tånaglar fick en mörk blodröd färg. Mycket nöjd. Tänkte visa en bild senare. Har även lite bilder från påsk och sen 2 små videos jag filmat. En från påsk då vi alla spelade baseball på bakgården och en då isabella dansar macarena-dansen som jag lärt henne, haha!

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig iordning för att sedan ta bussen till Del amo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0