Hej igen

Dagen gick fortare än jag trott, så bilder och video får ni imorgon torsdag istället. Var på del amo i flera timmar och shoppade. Spenderade totalt 100 dollar (ca 680 svenska kr) vilket är rätt mycket pengar för mig, har ju som sagt fått leva på en ganska låg lön lång tid, så har liksom vant mig vid budgetshopping. För 100 dollar fick jag iaf ett par jeans, en stor och mysig kofta, 2 klänningar, en fin tunika, tygpåse, 2 små jättesöta almanackor och jag tror det var det, får dubbelkolla imorgon och ta kort och visa er! Nu ska jag och Brandon hyra film, får jag bestämma blir det Tintin!

Andra filmer vi sett ganska nyligen som jag rekomenderar är, eller ja, nu kommer jag bara på en, men den var faktiskt jättebra, både tårar och skratt:

50/50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0