Bebis, påskägg och hav


Tömde precis bilderna från kameran till datorn och detta är vad som fanns:


Lilla Nathan.


Påskäggs-målning med Isabella och Joaquin!


Jag målade ett A på mitt ägg.


Doppade äggen i färgen.


Yay!


Voila!


Isabella ville ta en bild på mig.


Sedan tog hon en bild på sig själv.




Utsikt från huset.


Fatty girl!


Tog en promenad ner till piren idag. kalla vindar dock, inget sola-på-stranden-väder, attans!


Piren.


Spring break här nu, så mycket folk på strand och pir.


Det kalla men vackra havet.


Många stod och fiskade.







Nu är jag trött och ska snart sova. Imorgon är det Farmers Market här i Redondo Beach!! Niice!

Natti godnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0