Natti natti


Nu ska jag och Brandon titta på en klassiker  (Blues brothers) och sen ska jag nog krypa till kojjs, är supertrött efter jobbet idag. Det var riktigt lugnt på jobbet, lite fööör lungt helt enkelt. Mina ben gör såå ont efter dom dagar jag jobbar 09.30-17.30. Är det inte konstigt att man ibland är mycket tröttare efter en lugn dag på jobbet än när det var jättemycket att göra?


Det är lite osäkert om jag kan inviga min nya cykel imorgon då Brandon inte
hade skaffat den där bolt han behövde för styret, kanske kanske han kan köpa den
innan jobbet imorgon så jag får möjlighet att cykla på min lediga dag, annars fredag, åhh jag bara går och väntar, har saknat att cy
kla såå mycket.
Brandon ville inte göra mig upprörd över att han ej fixat det ännu så han gav mig en Reese's peanut butter cup, så då kunde jag ju inte vara alltför arg :)


Det har börjat bli mörkare ute tidigare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0