Min 'schwinn'fiina nya cykel


Fick juu en cykel av Brandon i julklapp. Idag efter jobbet fick jag den alltså på riktigt.
Först hade han tänkt göra om en gammal sönder cykel åt mig, men han överraskade mig med en cykel han köpt av en bekant idag efter jobbet!!
En gammal amerikansk cykel från slutet av 1930-början av 40talet. I bra skick!! Ägaren var tydligen 90 procent säker att det är en Schwinn.
Åhhhh boy jag är helt i kär i min nya cykel. Dog nästan när Brandon kom in med cykeln i lägenheten och överraskade mig och önskade mig god jul.
Han ska fixa kedjorna imorgon och sen är den redo att cyklas! Gissa om jag ska cykla då!

Om jag kan hitta ett billigt och bra sätt att shippa över den till Sverige då vi flyttar ska jag banne mig det. Har nämligen en slags sittpall jag köpt på secondhand här också som jag helst inte vill ge upp då vi flyttar och den väger typ bara 4 kilo. Har ju ändå bott här i nästan 3 år nu och vissa saker fäster man sig vid och det är inte roligt att ge upp saker som betyder lite extra för en.

















Kommentarer
Postat av: syrran

Jättefin! Testcykla den så att bromsar och sånt funkar bra innan du ger dig ut i någon backe. kram!

2011-09-18 @ 08:48:00
Postat av: Moster Karin

Snygg! Lite avundsjuk. Kram

2011-09-18 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0