En liten update

Igår ringde jag svenska ambassaden i Washington DC för de kunde ej ta emot checken vi skickat med, så fick betala via telefon istället. Jag behövde inte ens säga våra namn för hon fråga direkt om det gällde Mr.Mendez, haha!
Verkar som att den hela processen går riktigt fort, det trodde vi inte så det är en överraskning.
Något som inte går lika fort är mitt Green card. Väntar fortfarande på mitt kort, men det är fortfarande i process så jag vet ej när jag får det. Mitt Green card går ut på lördag. Dom är på mig varje dag på jobbet om detta. Men det är liksom inget jag kan göra än att vänta eftersom jag har gjort precis allt som jag kunnat göra.
Annars får jag väl be dom sända mig till Sverige och jobba, hehe.

På Ikea har dom börjat sälja julkort, pepparkakshus, julkola och marsipan. Yippie, vill göra julgodis NU.
Har dock hört att de ska sluta sälja marabou och daim och bara sattsa på IKEA-produkter.

Igår hade jag och Brandon vart tillsammans i 4 år. Tiden går verkligen snabbare ju äldre man blir.

Nu ska jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0