Alpine Village

Finns ett ställe som heter Alpine Village i Torrance. Det är en slags tysk liten plats med tysk öl och mat. Hon som är chef över Ikea jag jobbar på är tysk och hon tipsade mig häromdagen att de sålde lite svenska produkter där med. De ska nämligen sluta sälja typ marabou på ikea food market och istället bara sälja ikea's egna produkter. TUSAN!
Hur som helst, jag och Brandon åkte till Alpine village och jag blev lite besviken där angående svenska produkterna..varför ska det alltid finnas mest sill när det handlar om Sverige? Jag gillar inte sill!
Köpte bara ett paket pärlsocker för väldigt dyrt pris. Fanns inte så mycket mer i i min smak tyvärr.
Sedan delade jag och Brandon på en tysk öl utanför och så trodde jag att jag köpt en semla, men vad jag köpt hette Cream puff och var bland det värsta vi ätit. Vi försökte ta bort all grädde, men usch inte ens då. Det var alltså inte en semla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0