Premiär!

Nu ska jag inviga min nya cykel som Brandon äntligen är klar med att gå igenom och fixat med. Det har regnat hela morgonen och jag har bara njutit av det, man uppskattar verkligen regn här, då det senast regnade ordentligt var i typ maj eller juni.. Nu är det dock uppehåll och jag tänkte cykla till en secondhand-affär och kolla lite, kanske hittar jag en ram till bilden jag beställde. Sen hoppas jag att det ska börja regna igen. Och då ska jag ut och powerwalka i regnet, förmodligen ha heeela stranden för mig själv eftersom de flesta inte gärna går utanför dörren då det regnar här. Och så kanske jag kikar in i videobutiken som ligger precis bredvid våran lägenhet, hyra en fånig romantisk komedi som jag aldrig skulle kunna hyra om Brandon var med (han har såån tur att jag gillar de filmer han gillar och därmed ofta får sin vilja igenom ). Funderar på att hyra filmen Something Borrowed. Måste komma på vad jag ska laga för middag ikväll med, har tinat köttfärs. Men vill inte laga köttbullar för det gör jag nästan jämt då jag har köttfärs hemma. Så snälla kom med lite matförslag medans jag är ute och cyklar. Tack. Det är så roligt då Brandon ska försöka prata svenska och han säger nästan jämt 'Tack' efter varje sak. Han lärde sig att säga "Jag vill ha en bil" häromdagen. Det lät ungefär såhär " Jaa aag vil ha aa en bii il, Ta ack". Det ger mig alltid ett gott skratt. Usch va hemsk jag är, skrattar åt stackars Brandon som försöker lära sig vårt svåra språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0