Oh no!

Hyrde filmen Something borrowed och nej, den var inte speciellt bra. Fånig och det känns som att man sett den storyn hundra gånger förut.
Däremot så har jag funderat på att gå till frissan och färga mitt solbekta-flertonade hår till brunt som jag annars brukar ha det..har inte färgat håret sedan januari-februari eller nåt, så kan se på utväxten att det är brun som är mest naturligt för mig. Och i filmen jag hyrde, hade skådespelerskan Ginnifer Goodwin jättefin chokladbrun hårfärg och så gillade jag hennes ganska raka hår och lite lite lugg. Så, jag låånar nog den av henne, he he. Something borrowed. Förlåt, kunde inte låta blii.


Visst är den bruna hårfärgen fin?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0