Min cykel och jag

Nu ska jag ut med min cykel som Brandon äntligen fixat iordning åt mig. Ska göra några ärenden och sedan ska jag fortsätta med en födelsedagspresent till Brandons småsyskon som fyller 5 år i början av dec (ute i tid i år hehe ). Jag gör dom varsitt litet fotoalbum a'la scrapbooking-style. Kommer bli så fint! Dom har så mycket leksaker redan och då känner jag att det är roligare att ge dom nåt annorlunda, sen så vet jag också att de faktiskt gillar att titta på foton av dom själva med famlj. Visar er bild på albumen när dom är mer klara.

Cykeltime! Hoppas hoppas hoppas att jag inte ramlar med cykeln, eller att bromsarna slutar att funka osånt, cykeln är ju faktiskt från 1940talet så man vet ju aldrig. Blir det en enorm blogg-paus så vet ni varför, hehe skoja..not.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0