Midnatts-fiskning

Igår efter vi kom hemifrån Redondo Beach mötte jag och Brandons hans arbetskamrat med flickvän+vän vid en hamn i Long Beach för att fiska. Jag tittade bara på igår dock, man jag ser och lär.
Det var helt tyst och stilla förutom då en ambulans eller polis körde förbi bortom 2nd st.
Vi var där mellan typ halv tolv på kvällen och kom hem runt 2 och då vart jag jättefrusen och trött så gick och la mig direkt och nu är jag vaken. Dricker mitt morgonkaffe och om en stund ska jag ta bussen till jobbet. Börjar 11.30 idag och jobbar till 7. Men måste ta bussen från downtown LB redan vid 10. Finns en buss senare än det med, men om en enda liten sak blir försenad så kan jag komma sent till jobbet, så är ute i tid istället.
Jag är trött, sov bra 6 timmar..och det kanske inte låter så jättelite egentligen, men jag är van att sova åtminstone 7-8 timmar så man märker skillnad direkt. Jag gör iaf.

En sak till. Det börjar en ny kvinna i min avdelning på jobbet idag, hon ska jobba i lekrummet "Småland".
Ni kan aldrig gissa hennes namn?! Hon heter Ikea.
Alltså, det är ju så komiskt så det finns inte. Har inte träffat henne än, får se om hon ser ut som en ikea idag helt enkelt, he he.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0