Mår bättre!

Sov till 10.15 imorse och mår mycket bättre nu. Sömn kan förändra allt!
Ute är det sol men lite småkyligt tror jag, har inte vart ute och känt men det ska vara mellan 13-17 grader ute idag, så jag antar att det är lite småkyligt!

Måste tvätta och sånt idag, lite trist, men det känns så bra när det är gjort. Ska även städa lite här i lägenheten också. Det är så mycket lättare att städa när man bor lite större än litet. Tyckte att det var skitsvårt att komma åt i vår gamla lilla studio eftersom det var möbler och grejer överallt.

Men innan jag börjar så måste jag gå till tvättomaten tvärs över gatan för att växla till mig quarters, dvs 25 centare, eftersom det är det enda man kan betala med när man tvättar i tvättmaskinen i denna byggnad.

Vardagssysslor i LA county.


Bild från http://www.redbubble.com/shop/popular_30+photographic-prints


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0