Hjälp!

Vad ska jag klä ut mig till på jobbet nästa måndag på Halloween? Känner att detta nu känns jättejobbigt eftersom jag ju inte vet om folk faktiskt kommer att klä ut sig mycket eller lite, jag får panik av sånthär, tyvärr, det ska ju va roligt egentligen.
Plus, tänk om det bara är jag som kommer att vara greeter den dagen, då kommer jag få stå där SJÄLV i entren och välkomna folk utklädd. Och typ gå upp till lunchrummet och sitta där själv vid ett bord, utklädd...
Nej men usch. Jag vill klä ut mig lite lagom. Det får inte vara för otäckt och jag får ej bära mask eller visa för mycket hud, dom är reglerna för jobbet. Jag vill vara något lite lagom, kanske nåt mer roligt, med glimten i ögat..pff, ja ni hör ju vilka problem jag har...sen så har jag väl inte direkt råd att köpa nån dyr kostym heller..annars har jag sett en hotdog-kostym som kanske vore kul eftersom vi säljer hotdogs på jobbet och då skulle jag dessutom kunna promota detta..föreställ er mig i en hotdog-kostym..
Hur som helst. Har ni tips, ge mig!

Nu ska jag sova, jobb imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0