Häxa it is

Så har inte direkt haft tid att leta efter Halloween-kosytmer eller vikinghattar så fick springa in på Target ikväll och köpa en häxhatt helt enkelt.
Fanns en fin häxhatt, den som Patty har på bild i förra inlägget, men den kostade 12 dollar..så jag köpte den billigaste istället för 2 dollar. Fick köpa barnstorlek 5år+ eftersom storlek 14år+ var för stor för mig haha.
Så, min hatt är rätt liten och tråkig faktiskt...

Hur som helst. Har inte så många svarta klänningar att välja på (om ej klänning ska jag ha svarta jeans och svart poncho) så har 2 jag väljer mellan.

Vilken tycker ni jag ska ha om jag ska va häxa på måndag på jobbet?


Svart enkel klänning eller min klänning full med svarta katter på?






Ps: Moster Karin, vad tusan var det Youtube-länk du skicka?????? hehe
Min lilla häxhatt..



Kommentarer
Postat av: syrran

den helsvarta!

2011-10-30 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0