God morgon!

Jag fattar inte hur jag stod ut på jobbet igår med tanke på att jag inte alls mådde bra. Näsan rann och jag fick springa fram och tillbaka och snyta mig och min näsa var väldigt väldigt röd. Jag hade brinnande hals och lock för öronen. Och så nös jag en hel del och kallsvettades. Men varje gång jag tittade på klockan tänkte jag "Äh, klarar jag en timme kan jag väl klara en till" och så höll jag på fram till 7 då jag sluta.
Kändes skönt att komma hem sen iaf. Men sov inte bra inatt. Varje gång jag somna var jag i drömmen tillbaka på jobbet och hundra kunder skrek på mig, frågade vart de kunde hitta det ena och det andra osv osv. Så jag fick panik och försökte väcka mig själv och så höll det på hela natten. Jag hatar att drömma att jag är på jobbet efter en lång dag just på jobbet. Slutade med att jag tog två starka alvedon och sen somnade jag äntligen utan jobbdrömmar.

Sitter nu och dricker starkt kaffe och försöker vakna till liv. Ledig idag som tur är.

Denna sång gillar jag att lyssna på, på bussen hem ifrån jobbet men också
på morgonen när jag precis är nyvaken. Den är avslappnande på nåt vis.


Denna är också en favorit. Gillar bandet Calexico. Så härliga rythmer.

Kommentarer
Postat av: syrran

Stackare! Krya på dig nu när du är ledig:)

2011-10-17 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0