För låg

Kunde inte cykla idag som jag hade tänkt..sadeln och styret var superlåga så måste höja dom båda. Det får min man göra ikväll. Suurt dock, jag försökte verkligen ute på gatan man jag kunde bara inte cykla på en så låg cykel.
Jag promenerade till secondhandaffären Goodwill, sedan promenerade jag till en affär som heter Big Lots och sen från där till affären för att hämta de sista beställa korten, jag har nu beställt alla kort som har legat och "skräpat" på datorn och är nu halvvägs med att ha dom alla i fotoalbum.
Det var en ganska lång promenad men det var skönt. Däremot blev det inget mer regn och solen dök fram istället så jag gick och svettades i mina byxor och långärmade tröja.
Sedan när jag kom till vår gata igen hyrde jag filmen och nu har jag precis sett på den.
Funderar på att gå ut och powerwalka nu en sväng, men gu va det mörknar snabbt nu alltså, klockan är halv 7 på kvällen och det är redan mörkt! Jag ska ärligt talat säga att jag brukar undvika att gå ut och gå själv vid stranden när det är mörkt. Long beach där vi bor är ganska säkert område, men det är många konstiga människor häromkring också,sedan så är det många hemlösa sover på stranden och sist jag inte kunde ge en hemlös lite pengar blev jag kallad "bitch" och jag säger inte att alla är sånna men det gav inte mersmak. Man kan också se den del "gäng" ibland som kan verka lite skumma...ja ni fattar. Lilla jag från Skövde liksom haha!

Det verkar blåsa ute nu med. Nej jag ska nog ta en varm dusch istället. Ska förresten först förbereda middagen, det får bli shepherds pie minsann.
Jobb imorgon och torsdag sedan är jag ledig fredag.



Såhär gick jag idag. Från A till B från B till C och från C till D. Cirka 4.4 kilometer totalt.
Långa avstånd emellan allt här i USA...





I affärerna är det massvis med Halloweenpynt- och godis och massor av julsaker.
För att inte nämna Annas pepparkakor, men vad är det med alla dom olika smakerna??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0