Brrr!

Okej, glöm det där om att det är sååå mycket sol och värme här. Idag kom hösten hit också, faktiskt (och vissa dagar ar det fortfarande sol, vadret har varierar mycket, i helgen ska det bli 27 grader t.e.x).
Frös jättemycket efter jobbet påväg till min buss och sedan när jag skulle byta buss i downtown Long beach var bussen 20 min sen, så där satt jag på en bänk och frös i kortärmat. Varför låg min jacka hemma för liksom??
Och så har jag gått och blivit sjuk igen. Började lite smått med halsont och huvudvärk på jobbet men som jag ignorerade. Tror att det hela satte mera fart då jag var ute och frös. Nu är jag hemma med huvudvärk, känns som feber, snorig näsa, ond hals och hela kroppen gör ont. Jag måste ha världens dåligaste immunförsvar.
Ska börja ta vitaminer och sånt.
Ligger i soffan under en pläd och skriver. Brandon är påväg hem och han skulle hämta upp lite thaimat påvägen sa han.
Imorgon är jag ledig, så det är bra iaf så slipper jag call in sick på jobbet.

Natti natti

Ps: Mamma om du läser detta innan vi ska skypa, ja jag vill fortfarande skypa fastän jag känner mig sjuk. Iaf en kortis.
Prata med mamma hjälper alltid när man är sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0