Vegas imorgon!

Mamma har vaknat från sin powernap och sa att hon hade supermycket energi så nu står hon och lagar lasagna och ska dessutom laga köttbulllar som hon ska frysa in åt oss. LYX!

Imorgonbitti ska jag och mamma ta bussen till LAX och flyga till Las Vegas kl 12.35, flygresan tar bara en timme ungefär. Där ska vi väl strosa runt och äta gott. Sedan på tisdagen blir vi upphämtade klockan 06.25!! av bussen som ska ta oss med på dagsutflykt till Grand Canyon i Arizona. Så på 3 dagar kommer vi ha varit i 3  olika stater. 
Kommer tillbaka runt 9tiden på kvällen tll las vegas på tisdagen och sedan åker vi tillbaka till LA på onsdagen, fast planet går inte förräns kl 15.45 då så vi hinner ta en sista titt i vegas innan vi åker.

Ska bli spännande!
Lovar att ta många bilder, speciellt i Grand Canyon (har ju lagt upp bilder från Vegas här förut, fast några tar jag väl såklart ! )

Nu ska jag se om mamma behöver hjälp i köket , doftar så gott!

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Lycka till i Vegas. Missa inte bussen till G C för det verkar jättehäftigt där. Ska också åka dit en dag tror jag. Kram

2011-11-14 @ 06:14:28
Postat av: Moster Karin

Lycka till i Vegas. Missa inte bussen till G C för det verkar jättehäftigt där. Ska också åka dit en dag tror jag. Kram

2011-11-14 @ 06:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0