Tuesday


Ledig idag. Har faktiskt slagit in julklappar (en månad för tidigt, jaa jag vet!). Är ju typ klar med nästan alla julklappar redan och dom bara låg där i en stor påse, så jag tänkte att ,varför inte.
Plus att jag har en förmåga att gå och "titta till" julklapparna och tänka "Oj, ska den personen bara få så lite..osv osv" och nu när allt är inslaget kommer jag ju inte att kunna göra det ( nej jag tänker inte öppna paketen!).
Hur som helst, i år är typ första året jag tänkte att jag skulle börja köpa julklappar tidigt. Bestämde mig i april att hittar jag något i en affär som skulle vara passande för någon så köper jag det. Och voila, är i princip klar nu, i slutet av november. Har dom roligaste och lättaste presenterna kvar att hitta, till Brandons snart 5åringa småsyskon. Och till Brandon, fast han är lite svårare. Och så är det nog 2 till som jag ej är klar med. Men det känns bra. I december kan jag kolla på alla som desperat letar julklappar medans jag själv kan gå och småtitta på saker till mig själv istället :)


Tog mycket längre tid än jag trott att slå in paket! Hela dagen bara flög
förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0