Tadaa!


Tog kort på några utav sidorna från fotoalbumena vi ska ge till Brandons småsyskon som fyller 5år i december, jaa jag är ute i tid haha.

Tog bara kort på de sidor där antingen jag eller Brandon är med på bild, eller bilder på Joaquin och Isabella som jag redan tidigare visat i bloggen. De övriga sidorna tänker jag ej lägga upp här då andra familjemedlemmar är med och fotoalbum är ju kanske lite för privat för blogg.

De flesta bilder från sidorna i "college-bilden" är ifrån Isabellas album.



Bilderna nedan är ifrån Joaquins album.







I den vita rutan överst ska även Brandon skriva en liten hälsning till Joaquin.

Bra present till två 5åringar va? Dom har så många leksaker redan och lär väl få en massa av de andra på födelsedagen, så kul att ge något annat.
Jag tycker om att ge bort foton och sånt i present, det är personligt men också ett bra alternativ om man kanske inte har jättemycket pengar.


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Monica var helt enligt plan i London och väntade på LA-planet i dag em. Ha det så gott när ni ses. Kram

2011-11-09 @ 21:07:22
Postat av: resumee

Child's photos are the most moving and funny in family album!

2011-11-10 @ 13:48:14
URL: http://cvresumewriters.com/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0