Sunday


Idag vaknade vi båda tidigt och jag gick till ett fik och köpte med mig bagels med cream cheese åt oss till frukost.
Sedan har mamma bakat kanelbullar och lussekatter på förmiddagen (tack mamma!).
Runt halv 12-12 tog vi en långpromenad utmed havet tills vi inte kunde komma längre. Jättefint och skönt väder också och mycket vacker view.
Vi avslutade vår långpromenad runt halv 3 och åt lunch på ett restaurang vid stranden. Vi båda tog chicken and bacon tortilla wrap. Mums!

Hemma nu. Mamma ligger och tar en liten powernap och jag sitter här.


Mamma arbetar hårt med bullbaket!


Glad är hon också!


Tadaa!


Yum!


Long beach.


Med mamma på promenad. I huset där bakom hade vi lunch efteråt.




Mamma såg till att ingen drunknade.


Fortsätter vår promenad.


Sedan skulle mamma ta kort på mig. Blev lite stopp i promenaden alltså haha!


Så himla fin strandpromenad i Long Beach.


Njuter av havet.


Jag,


Jättefin promenadväg.



Utanför ett hus fanns dessa två statyer. Vilken konstig kombination!


Sedan blev det stopp och då vände vi tillbaka.


Många segelbåtar ute idag.


Glad mamma!

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad kul med så mycket blogguppdatering! Ha det jättehärligt i Vegas nu:)

2011-11-14 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0