Paul

Sa ju att jag skulle lägga upp bilder från igår, men har inte riktigt hunnit-orkat göra det ännu som ni kanske ser. Men här är iaf en bild som jag och Isabella tog på oss själva:


Blev så glad för Isabella ville verkligen leka med mig igår och så kallade hon
mig sin syster hela dagen. Awww!


Det var så klart väder igår efter regnet så man kunde se ända till Malibu från Brandons familjs
balkong i Redondo Beach.


Ser ni stranden med bergen bakom, alltså Malibu.


Haha, jag zoomade in ordentligt.

Brandon har hyrt en film som heter Paul, den ska vi se på nu.

Imorgon jobbar jag 11-19.00 , det var superbusy idag på jobbet pga Black Friday, dvs den officiella första dagen då alla börjar leta julklappar och hoppas på att göra riktigt bra fynd. Hoppas på en lite lugnare idag imorgon.

Visstja, måste berätta om min morgon på jobbet idag.
Hela entren var full med folk kl 09.30 då jag började jobba. Dörrarna öppnades då också. Fast själva affären öppnar inte förräns kl 10.
Så, där står jag framför minst 50 pers som irriterat väntar på att få använda hissen upp till affären.
Min chef sa att jag fick prata-underhålla alla tills 10. Jag fick panik. Och så började jag skrika ut:

CATALOG ANYONE???
Massor av händer sträcktes upp och jag fick springa runt och dela ut kataloger bland folkmassan. Tyckte själv att jag var fiffig som kom på det. Men sen när det "roliga" var slut hade jag allas blickar på mig igen.
Då tog jag en bunt kartor över affären+pennor och skrek ut:
STORE MAPS???? STOREMAPS ANYONE, PENCILS TOO!!"..

Och så sprang jag runt lite och delade ut det med.
Sedan kom en chef och sa att jag fick säga att vi har många av rea-produkterna så att ingen blir nedsprungna.

Jag skrek då
WE GOT PLENTY OF EASELS (Dagens reaprodukt var alltsa en sandar tavla barn kan mala pa) SO PLEASE DO NOT PANIC OR RUSH IN TO THE STORE, ENOUGH FOR EVERYONE!!

Och ja, ni som känner mig vet att jag är rätt så blyg egentligen och absolut inte den som står och skriker åt alla vad dom ska göra och inte göra osv. Men men, vart rätt så nöjd efteråt.

Nu filmen Paul!
Ps: Såg filmen Red riding hood häromdagen och blev positivt överraskad, tyckte att den var rätt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Du kommer att blir värsta säljaren när du kommer hem. Svenskar är ju rätt blyga så det är bara att ånga på. Kram

2011-11-26 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0