Natti natti

Ska sova nu men ville bara uppdatera här lite snabbt först.

Släppte av mamma på flygplatsen tidigare idag, ute spöregnade det så mamma sa att det kändes lättare att lämna ett regnigt LA än om det hade vart sol och pangväder.
Sedan så kändes det lite lättare med att veta att vi ses om några månader igen och inte nästan ett helt år sen sist.
Efter att vi lämnat flygplatsen dock fick Brandon trösta mig lite då jag tyckte det kändes jobbigt, aldrig kul med avsked.
Vart lite tungt ikväll med, känns tomt utan mamma här i lägenheten nu. Har haft så mysigt tillsammans :)

Imorgon måndag är det jobb som gäller för mig, känns lite tungt eftersom jag vant mig vid ledigheten hehe, men men.

Nu är nog mamma vid amerikanska östkusten eller så har dom passerat det nu.
Har räknat ut att mamma borde landa i Göteborg ungefär då jag börjar jobbet imorgonbitti, runt 09.30-10.00 imorgon bitti.

Nu måste jag sova, är jättetrött.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0