Lördag

Igår lördag var det grått och kallt och regn ute så vi åkte till ett stort shoppingcenter i Torrance på morgonen, fick skjuts dit och sen tog vi bussen hem till Long beach på eftermiddagen.


Mamma vilar lite mitt i shoppingrundan med en acai-smoothie.

Detta blev jag bortskämd med av mamma:

Vi båda fyndade puma-skor på TjMaxx för 40dollar per par. Jättesköna är dom!


Lila stickade tröja från H&M för 20 dollar.


Träningsbyxor från Tjmaxx som var nedsatta till 20 dollar!


Kortärmad stickad tröja från New York & co, 45 dollar.


Blå huvtröja från American Eagle outfitters, kostade 18 dollar på rea.



Och ett paket strumpor och trosor.


Dessa hantlar betalde jag dock själv, kostade 10 dollar från Tjmaxx.
Ser många på stranden som går och joggar med hantlar. Passar perfekt
när jag powerwalkar eftersom jag aldrig vet vad jag ska "göra av" händerna.


Mamma i våran lägenhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0