Jobb

Ska snart få skjuts till jobbet, fast börjar inte förräns 9.30, men föredrar att få skjuts tidigare av Brandon och sitta och vänta-läsa en bok där, än att ta bussen tidigare och komma precis i tid till jobbet.
Usch, det är så kallt när man sitter ur sängen och ska äta frukost..ska se till att golvelementet är på till imorgonbitti!

Efter jobbet idag tänkte jag gå och köpa en ljusslinga på Ikea att hänga i fönstret i vardagsrummet, måste få lite julstämning! Kan säga att det är inte lätt med 20+gradigtväder och palmer. I slutet av veckan ska det dock blir lite kyligare igen.
Jag övertygade även Brandon att vi ska köpa en liten liten gran i år, typ en i kruka av nåt slag, för att få ännu mera "feeling".
Sedan måste måste måste jag inhandla Ikeas prinskorv och frysta janssons och lite sånt innan alla andra svenskar kommer och köper allt!
Oj va mycket jag måste hinna!

Jobbdax nu. Kan ju säga att jag inte känner för jobb idag, typisk trött, fortfarande sömnig, frusen känsla denna morgon..inte kul. Fast antar att det är jobbigare där hemma i Sverige med ännu kallare morgonar, iaf utomhus, när kommer eran snö egentligen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0