I onsdags...

..fick jag skjuts till Redondo Beach och där hälsade jag på motellet jag brukade jobba på, satt och skvallrade med min gamla arbetskollega i några timmar, mycket att 'catcha up' med. Vi bestämde oss för att det absoluut inte får ta så lång tid till nästa gång vi ses. Saknar min gamla arbetsplats faktiskt. Tror det var det absolut bästa stället jag kunde ha fått mitt första jobb på, i USA.

Efter det åkte jag till min favvo-galleria i Redondo Beach och gick och småkikade lite. I början av september då jag sist var där, hade jag spanat in en väska som jag gillade jättemycket, men som kostade 80 dollar, så köpte den såklart aldrig, men har gått och tänkt på den däremot. Så i onsdags då jag gick in i den affären igen, var väskan nedsatt med 70 procent och kostade bara 23 dollar, så jag tänkte att det måste vara ödet och så köpte jag den. Yay!

Och så var vädret görvarmt och jag var klädd i svarta byxor, långärmat och jacka..


Chantelle och jag. Vi missuppfattade vad vi skulle göra på korten hela tiden,
så när jag gjorde funny face var hon vanlig och så tvärtom.


Tllslut så gav vi upp och blev fulla av skratt (heter det så?)


Min fiina väska. Den är finare i verkligheten dock, bilden ger den ingen
rättvisa.


Det varma vädret. Jag saknar Redondo Beach, så synd att det ska vara så
dyrt med att hyra lägenheter där dock!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0