Godnatt!

Nu ska jag kika på nån film, sen sova.
Ikea är stängt imorgon pga Thanksgiving, så imorgon ska det ätas minsann! Och umgås med Brandons familj och släkt. Hans släkt på hans mammas sida är jättesnälla och rara, men hans mormor och morfar bor så himla litet och dom är så himla många, så det är alltid så tajt där och jag vet aldrig vart jag ska ta vägen. Och hela den släkten har sina internskämt och de är rätt "vilda" ibland och då när de ska dra in mig i skämten då blir jag så himla nervös. Och när hans mormor och morfar skämtar på spanska och alla skrattar och Brandon får förklara vad de sa till mig så får jag sitta och skratta 3 minuter efter alla andra med ögonen på mig.
Kan ju säga att det är en riktigt kulturkrock när det gäller svenskt och mexikanskt. Men det är roligt också. Bara det att jag alltid är så nervös innan, men sen i slutändan sitter jag och skrattar med dom och dricker öl.


Jag i myskläder! När jag kommer hem efter jobbet är det så himla skönt
att byta ut jeansen mot mysbyxor.


En trött Anna efter jobbet med väldigt elektriskt hår.
Fick skjuts hem idag, fast fick vänta 1.5 timme innan Brandon kom så jag
satte mig på Starbucks och läste en bok och drack chailatte och de spelade riktigt
släpig julmusik så jag somnade till i min fåtölj. Då är man trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0