Godmorgon!

Ska alldeles strax till jobbet, men ville bara titta in och säga Hej!
Thanksgiving var mysigt igår. Brandons släkt på hans mammas sida, är full av bebisar nu eftersom hans kusiner har vart gravida rätt så tätt in på varandra. Så mycket "gullgull" med bebisarna och så gjorde jag halsband med Isabella och målade och sånt. Åt mat med. Fast hos hans mormor och morfar är det typ att man äter när det finns plats vid bordet, så typ 4-5 personer kan äta åt gången, inte riktigt som på film med uppdukat bord och så. Men mysigt.
Sedan åkte vi en snabbis till Brandons styvpappas mammas hus i Manhattan Beach och åt lite pumpkin pie, tittade bara in där en snabbis eftersom det var sent på kvällen, men den släkten är alltid så trevlig och där är det lite mer "amerikansk tradition" , alla sitter vid bord och så. Fast ändå inte. Jag tror att Kalifornien som stat är lite mer avslappnad och är lite annorlunda runt högtider än andra stater. Fast det är bara vad jag tror. Sen så är det väl olika beroende på familj med.
Visar lite bilder senare efter jobbet, nu måste jag åka.

Puss och Kram!


Bild från mammas kamera när hon var här. Äter amerikansk Bbq, eller ja,
vi åt det när maten kom in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0