Genomtänkta impulsköp kl 08.45 imorse..


Fick skjuts extra tidigt imorse till jobbet eftersom Brandon börjar tidigare än mig.
Så jag tog en runda på affären Target, som tur är öppnar 8 på morgon.
Target har haft en skinnjacka, fejk, under hösten som jag gått och kikat på då och då. Lite tunnare i modellen som jag vill ha den. Den har vart nedsatt med 30 procent ett tag och idag bestämde jag mig för att köpa den. Jag bryr mig inte om ifall de sänker den med 50 procent nästa vecka, för då kanske inte min storlek finns kvar. Så det var bra, hade kostat 39 dollar men kostade nu 28. Sedan så hittade jag en klänning som hade kostat 27 dollar men som var nedsatt till 7. Den klänningen är ifrån "gravid-avdelningen", men den avdelningen har jättefina kläder och denna klänning var strl S så den passade utmärkt. Ska visa kläderna på senare sen.
Var nöjd med dessa inköp, sedan traskade jag glatt in på jobbet.


Klänningen.


Skinnjackan är finare i verkligheten än på bild.
Klänningen och jackan passar även riktigt fint ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0