Ett steg närmare

Igår var vi i en affär och köpte en stor resväska som jag nu har fyllt med saker härifrån som jag ska skicka med mamma hem.
Jag tror jag kommer att flytta till Sverige lite innan Brandon för att "fixa", så som han gjorde innan jag kom till LA. Typ mitten eller slutet av april. Om det blir så är det bara 5 månader kvar tills jag flyttar hem!
Känns konstigt men bra.

Snart ska jag och mamma ta en promenad utmed havet till Downtown Long Beach, där det är Farmers market idag. Om ni åker till LA nångång och går på Farmers market kan jag rekomendera att köpa apelsiner, dom bästa godaste finns där.

Ikväll har jag bokat bord åt oss på en japansk populär restaurang, den i Torrance var fullbokad, så fick boka ett bord på stället i Newport Beach istället.
 
Har bara ätit på den restaurangen en gång förut men det var så häftigt så jag vill att mamma ska se det med.
Man beställer maten, sen så kommer kocken med en vagn med alla ingredienser och så står han och lagar maten framför en och gör det till en matshow, typ eld och sånt. På bild ser ni hur borden ser ut med "grillen" i mitten av bordet.

Benihana heter restaurangen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0